Friday, February 14, 2014

Valentine day?

Huwaaa.. tadi tetiba terhingin pulak layan harry porter yg pes punya.. layan punya layan tetido.. then jam 11malam tebgn langsung nda dpt tido.. dem..

P/s - lapar...

Ok.. ngam2 plak tarikh hari ini 14hb/feb iaitu tarikh yg dikenali sebagai valentine day.. dan kena pula dgn hari pengulu segala hari .. hari jumaat..

Aku nda mau kes terang maksud valentine tp aku tgk d fb dan wechat ku bnyak jga kawan2 wish dan ada yg siap buat statment sambut valentine haram..

Bagi aku kamu mau wish ka nda wish ka terpulang tuk kamu.. tepuk dada then pikir kecik jga cup ku ni ?? =)) =)) nda bah..


Cuma bagi aku sebelum facebook ni wujud start aku kecik sampai besar nda pena ada mana2 pihak mengwish atau meyambut valentine ni.. (mungkin aku nda tau kali ah pasal ni..) sejak ada fb ni.. tiap2 tahun.. ya tiap2 tahun tiap kali ada perayaan seperti valentine, good friday or etc pasti akan ada yg megatakan benda tu haram.. kalau kamu tau benda tu haram cukup la kamu nda selebret .. ni aku tgk d fb mesti akan begaduh punya pasal benda2 begini.. sindir meyindir.. rasa nda puas hati.. maki hamun..
Kamu nda rasa ka perbuatan itu pun sama teruk dengan benda yang kamu megatakan haram tu?


Ada pepatah megatakan.. biar muka hodoh jangan perangai bodoh..


#bye saya mabuk coklat suda hini..


# mana2 budak lahir bulan 11 kemungkinan anak valentine day =)) pakai protection woi

No comments:

Post a Comment